استاندار و امام جمعه قم با سه نفر از جانبازان هشت سال دفاع مقدس دراین استان روز چهارشنبه به مناسبت میلاد خجسته حضرت ابالفضل العباس (ع) دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۱۱۵۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۱ 15 February 2024

به گزارش تابناک قم، استاندار قم در این دیدارها اظهار داشت: دستاوردها و آرامشی که امروز نصیب ایران اسلامی شده نتیجه برکت حضور شهدا و جانبازان عزیزی است که با بینش دقیق و عمیق خود زمان را شناخته و با اطاعت از بنیانگذار جمهوری اسلامی مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

سید محمد آقامیری افزود: جانبازان یادآور رشادت‌های علمدار کربلا حضرت ابوالفضل(ع) هستند، کسانی که جان خویش را در سبد اخلاص گذاشته و برای دفاع از میهن اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند.

وی گفت: امروز وظیفه خود دانستیم که خدمت شما یادگاران دوران دفاع مقدس برسیم و بار دیگر از تمام زحمات و فداکاری‌هایتان تشکر کنیم،

رشادت های جانبازان هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شد

امام‌جمعه قم نیز در این دیدارها ضمن تقدیر از زحمات و رشادت‌های جانبازان دفاع مقدس گفت: سختی‌هایی که شما جانبازان در جبهه‌ها و بعد از آن کشیده‌اید اگر برای مردم و به‌ویژه نسل جوان بازگو شود ظرفیت‌های جوانان را بالا می‌برد و به معرفتشان نسبت به ارزش‌های انقلاب و اسلام می‌افزاید.

آیت الله سید محمد سعیدی به همراه استاندار قم با حضور در منزل حسن یزدی شاه‌آبادی، عباس محمداسماعیلی و داوود عارفی، جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس در این استان ، اظهار داشت: سختی‌هایی که شما جانبازان در جبهه‌ها و بعد از آن کشیده‌اید هم اگر برای مردم و به‌ویژه نسل جوان بازگو شود ظرفیت‌های جوانان را بالا می‌برد و به معرفتشان نسبت به ارزش‌های انقلاب و اسلام را خواهد افزود.

وی گفت: جانبازی یک عبادت هم برای خود جانبازان و هم برای خانواده‌شان است و حتی اجر خانواده شهدا و جانبازان در صورتی که صبر داشته باشند بیشتر از خود شهدا و جانبازان است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار